Asiakaspalaute
Voit antaa palautetta saamastasi hoidosta suoraan puheterapeutille jakson aikana. Suullisesti saatu palaute kirjataan hoitotietoihin sen käynnin yhteyteen, jolloin palaute on annettu. Voit myös antaa palautetta saamastasi hoidosta suoraan lähettävälle taholle tai Kelaan. Voit tulostaa tämän asiakaspalautelomakkeen ja lähettää sen meille sähköpostitse omalle terapeutillesi tai osoitteeseen elina.parkkari @ bellafonia.fi. Lomakkeen voi toimittaa meille myös postitse tai jättää käynnin yhteydessä. Keräämme asiakaspalautelomakkeet myös hoidon loppupuolella palautekeskustelun yhteydessä.
Asiakaspalautelomake (Kuntoutusyrittäjien malli 7.7.2023)
Kelan palveluntuottajana seuraamme ja arvioimme jatkuvasti Kelan järjestämän terapiapalvelun toteutusta ja laatua. Tällä lomakkeella voit antaa palautetta oman tai läheisesti kuntoutuksen toteutumisesta.
Kuntoutusasiakkaan nimi tai asiakkaan ja tämän puolesta palautetta antavan läheisen nimi
______________________________
Palautteen antamispäivämäärä: __________
- Miten koet kuntoutuksen sujuneen kokonaisuutena asteikolla 1 – 5? 1 on huonosti ja 5 on erittäin hyvin.
________
- Minkä koet sujuneen kuntoutuksessa erityisen hyvin?
____________________________________________________________
____________________________________________________________
- Minkä koet sujuneen kuntoutuksessa huonommin tai mikä asia on jäänyt epäselväksi?
____________________________________________________________
____________________________________________________________
- Miten parantaisit kuntoutuksen toteutumista tai mitä muuta palautetta haluaisit antaa (jatka tarvittaessa kääntöpuolelle)?
____________________________________________________________
____________________________________________________________
Mikäli olet tyytymätön saamaasi hoitoon, voit tehdä yritykselle muistutuksen. Voit pyytää terapeutiltasi lomakkeen tai tehdä sen vapaamuotoisesti näiden ohjeiden mukaan: https://valvira.fi/sosiaali-ja-terveydenhuolto/muistutus-tai-kantelu